17 Eylül 2013 Salı

Yokluğunda Bir Varlığında Bir



Bu kaçıncı sabah sensiz uyanışım bilmiyorum , ama her zamanki gibi ben seninle UYANIYORUM güne merhaba diyorum...Ama sen varsın Yüreğimin derinliklerinde... O gözlerin bana sanki güneş gibi oluyor her sabah bir tebessüm ile merhaba diyorum güne....

Sensizliğin baharında ben seni yaşıyorum...sen yoksun ama ben yine seninleyim... sen varsın gözlerimde sen varsın yüreğimde...içimi ısıtıyorsun... Ama biliyorum YOKSUN....

Sen yoksun ama benimlesin.. Ay Nasıl geceye tutkunsa , Çöl nasıl Suya Hasretse biliyorum hissediyorum sende bana hasretsin...Sende Ayın geceye tutkusu gibi bana tutkunsun ISSIZ GECELERDE.....

Yokluğunda sevmek... Varlığında sıcaklığını hissetmek... Sevmek Bu olsa Gerek...Sevgini Yaşamak Bu olsa Gerek... Yokluğunda Varmış Gibi Sevmek....


Yüreğinizden sevdalar Dilinizden sevda sözcükleri eksik olmasın.... DeliRüzgar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder