7 Ekim 2013 Pazartesi

Özlemenin Ne demek Olduğunu anladım


        Özlemenin Ne demek olduğunu şimdi öğrendim... Özlem nedir hasret nedir bilmezdim... Şimdi öğrendim ben  Özlemenin Ne demek olduğunu Hasret kalmayı şimdi öğrendim ben... Yalnızlığım ve bir ben kalınca öğrendim SENSİZLİĞİN ne demek olduğunu Öğrendim... Şimdi durgun sulardayım bir başıma nacizane bir kalemim birde ben varım... Bildiğin yalnızım işte... Yalnızım bedenen değil RUHEN yalnızım şimdilerde....



Yazıyorum yazmaya çalışıyorum duygularımı ama ne kalemim yetiyor nede boş sayfalar yetiyor ÖZLEM duygusunu anlatmaya... Yetmiyor işte... Özlemenin ne demek olduğunu şimdiler anladım... Bir başıma sensizlikte seni yaşayarak özlemenin ne demek olduğunu... Şimdilerde Anladım...

 
Son bahar hüzün kapısı derdim hep... Son bahar geldi yapraklar dökülmeye... hava soğumaya yağmurlar gökyüzünden düşmeye başladı... Son baharla benimde hüznüm başladı.. Gözlerimde yaşlar durmamacasına her gece yanağımdan süzülür oldu ŞİMDİLERDE.... Bedenen üşümüyorum beni üşüten senin yokluğun...Varlığında üşümek nedir bilmezdi ruhum... Şimdilerde Özleminle ÜŞÜYORUM.....Çünkü Sen YOKSUN.....


Bir Deli Rüzgar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder