20 Ocak 2014 Pazartesi

Yazı...[Senle dolu ama Sensiz Geçen Bir Güne daha merhaba...]

Senle dolu ama Sensiz  Geçen Bir Güne  daha merhaba... 

Resmin var belki gözlerimde..Sesin var belki kulaklarımda...Sevgin var yüreğimde ama Sen Yoksun....Ellerin Ellerimde Değil Gözlerine Doyasıya Bakamıyor....Nefesini Nefesimde Hissedemiyorum.....Saçlarını Dolanıp Bir Mehtaba Bakamıyorum...Sen Yoksun Bedenen Ama Yüreğimdeki Sevdan İle Hep Yanımdasın....Sözlerimdesin....Gözlerimdesin....Kalbimin En Değerli Yerindesin.......

Her sabah Uyandığım da Güneş aydınlatıyorya odamı sen gibi... Senin Gözlerin Gibi... Güne Güneşin Parlaklığı Gibi Sen Olmadan ama sevginle uyanıyorum güneşin sıcaklığı ve parıltısı ile Sen diye.....

Senle Dolu ama Sensiz geçen bir güne merhaba... Seni Sen Olmadan sen varmışçasına gözlerimi çizdiğim resmin ile yüreğime aldığım sevgim ile büyüttüm seni Yüreğimde...SENİ SEVİYORUM.....

[Delirüzgar]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder